برنامه نویس

به وبلاگ خودتان خوش آمدید.

برنامه نویس

به وبلاگ خودتان خوش آمدید.

دانلود نرم افزار دسته بندی کتاب

سلام دوستان  

مثلا قرار بود دات نت شروع کنم وسط کار دوباره درگیر یک پروژه دلفی شدم . راستش خودم هم دلفی رو بیشتر دوست دارم . فعلا یک نرم افزار برای مرتب کردن کتابهاتون گذاشتم که امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد.  

امکاناتی که داره : 

درج ، ویرایش ، حذف ، کاربرد اسان ، رنگ بندی رکوردها ، جستجو سریع و راحت کتابها 

البته فعلا نسخه ازمایشی

 دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
الناز پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ

مرسی از وبلاگتون
یه سوال اسمبلی میتونم بپرسم؟!

سمیرا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام
ممنون
ولی این اولش Password میخواد
میشه بگیم Passwordo chi bayad bezanam?

erfanian یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

دفعه اول که باز میکنید باید پسورد خودتون بهش بدین از دفعات بعد با همون پسوردی که وارد کردین ، وارد میشین

حسینی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://p30nice.ir

سلام
خیلی از مطالبت استفاده کردم
مخصوصا کد تبدیل عدد به حروف در sql
امیدوارم مطالب بیشتری جهت استفاده در وبلاگت قرار بدی
باز هم ممنون
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد