برنامه نویس

به وبلاگ خودتان خوش آمدید.

برنامه نویس

به وبلاگ خودتان خوش آمدید.

با لا برد ن وسعت پهنا ی با ند در ا ینترنت

د ر ویندوز XP د ر حا لت پیش فرض شما فقط میتوا نید ا ز 20 % پهنا ی با ند برای ا تصا ل به ا ینتر نت ا ستفا د ه نما یید . د ر ا ین شما ره قصد د ا رم با ا جرا ی یکسری تنظیما ت که د ر زیر خوا هم گفت پهنا ی با ند شما را به 100% ا فزا یش دهم . تا ا ز اینترنت لذ ت ببرید . و با سرعت فوق ا لعا د ه ا ی با ا ینتر نت کا ر نمایید .خوا هش می کنم تما م مرا حل زیر را با د قت ا نجا م د هید .

ادامه مطلب ...

اشکال عجیب و غریب درنام آیکونهای ویندوز!

☺☻◘♠○•♦☻♣☺♥

برای این کار کافی است:

بر روی فایل مورد نظر راست کلیک نمود ه و Rename را بزنید.در هنگام تایپ کلید Alt را نگه دارید و به دلخواه یکی از اعداد سمت راست کیبورد را فشار دهید ، سپس کلید Altرا رها کنید خواهید دید که یکی ازاشکال نمایان میشود. نکته جالب این که این اشکال تنها محدود به 9 عدد نمیشود ، بلکه می توانید وقتی Alt را نگه داشته اید دوبار یک عدد را وارد کنید، می بینید که شکل دیگری ظاهر میشود. در نتیجه اگر یک عدد را چندین دفعه وارد کنید شکل دیگری را خواهید دید.

افزایش سرعت دانلود در اینترنت

یکی ا ز مهمترین مسا ئل د ر ا ینترنت سرعت پا یین دا نلود فا یل ها می با شد که گاهی آ نقد ر ا ین عمل به طول می ا نجا مد که کا ربر ا ز دا نلو د منصرف میشود .

برای بالا بردن سرعت دانلود:

بر روی جای خالی از دسکتاپ راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.تب Desktop را ا نتخا ب کنید .بر روی دکمه Customize Desktop کلیک نمایید .در پنجره باز شده به تب Web بروید .بر روی دکمه Properties کلیک کنید .در پنجره باز شده به تب Download بروید .سپس تیک گزینه Limit hard-disk usagefor this page to را بزنید .بعد مقدار فیلد Kilobytes را به عدد 9.000 تغییر د هید.در پایان OK را زده و خارج شوید .

این عملیا ت یک عملیا ت جالب و مخفی د ر ویندوز ایکس پی است وواقعاً سرعت دانلود د ر اینترنت را افزایش می دهد .

اجرای سریع تر برنامه ها

با استفاده از یکی از قابلیت های ویندوز XP میتوانید برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را به شکل سریع تر اجرا کنید. به عنوان مثال در نرم افزارهایی مثل Photoshop و Corel Draw که باز شدن آنها مقداری طول میکشد می توانید این برنامه ها را سریع تر باز کنید.

برای این کار:

بر روی Shotcut برنامه مورد نظر راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزینید. سپس به تب Shortcut بروید. اکنون در قسمت Target به پایان آدرس فایل بروید. سپس بعد از علامت " پایانی یک Space بزنید و دستور prefetch:1/ را تایپ کنید.  در پایان OK را زده و خارج شوید.

خوا هید دید که برنا مه ی مورد نظرتا ن در یک چشم به هم زد ن با ز می شود .

موفق باشید .

آشکارسازی فعالیت های انسان

مقدمه

مهمترین مسئله در بینایی کامپیوتر لبه یابی و فهمیدن رفتار انسان است . در این محدوده مدل های زیادی که تعامل بین کامپیوتر و انسان است ایجاد شده است . مثل : طراحی رابط کاربر، رباط یاد گیرنده، نظارت. اما از همه اینها بالاتر آشکار سازی فعالیت های انسان است و فهمیدن انگیزه و حرکت کردن او و مشاهده وضعیت آن است . این کار مشکل است . چون ممکن است ترجمه غلطی از رفتارها صورت گیرد . کاربردهای بینایی ماشین رو به افزایش است و هدف کلی طراحی ماشینی است که توانایی اثرمتقابل هوشمندانه از خود نشان دهد و زحمت انسان را در آن زمینه کم کند . که در زیرنمونه های آن را مشاهده می کنید .

ادامه مطلب ...